Re: W dalszym ciągu problem z IE

Autor: maranta1 <maranta1_at_o2.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 18:04:57 MET DST

> A jaki masz problem z IE?
> Odinstalować całkowicie sie nie da, ponieważ
> pewne elementy IE są integralną częścią systemu . . .

Po uruchomieniu przeglądarka zamyka się sama, bez żadnych komunikatów, po
prostu znika z ekranu. Nieraz zdąży załadować stronkę, ale w 99%- nie....

Sprawdzałam różnymi anty- wirusami, trojanami, spyware... etc. Niczego nie
znajdują. Nakładka na IE, MyIE działa dobrze. System nie sprawia poza tym
żadnych problemów. Mam Win XP pro SP1 z wszelkimi łatkami z WU.
:((