W dalszym ciągu problem z IE

Autor: maranta1 <maranta1_at_o2.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 16:54:42 MET DST

Już pytałam na tej grupie, gdzie w Win XP można znaleźć narzędzie naprawy
IE. Gdzieś przecież to być musi, choć dość skutecznie ukryte...

Próba odinstalowania IE nie powiodła się całkowicie, za pomocą dodaj/ usuń
składniki Windows można się jedynie pozbyć dostępu do Internet Explorera,
sam program ma się jednak dobrze, tym sposobem nie da rady odinstalować IE.

Korzystałam z rad na
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;318378&product=ie,
udało mi się tylko reinstalować IE, czyli zainstalować ponownie na
nieusunięty program... To niestety nie wyleczyło mojej przeglądarki.

Co ja mam z tą zarajzą zrobić???

Pozdrawiam Ania.