Re: w2k na duzym dysku ktorego nie widzi stara plyta glowna

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 09:51:39 MET DST

Użytkownik "RadekM" <quelque@poczta.onet.niet.spam.pl> napisał w
wiadomości news:slrncbv5l3.3ci.quelque@localhost.localdomain
> dzieki za odpowiedzi
> to ze windows by sie zdziwil ze teraz jest na innym sprzecie, i zaczal
> instalowac sterowniki to racja - pewnie niezle by se brat namieszal :)
> ale OTOH powiedzmy ze to moj dysk i ktos mi zainstalowal goly system,
> a teraz ja chce go sobie dopucowac i uzywac na moim kompie - wtedy by
> sie przydal jakis taki loader, uruchamiany albo z dyskietki, albo
> z mniejszego dysku
> moze by to ktos napisal - tak dla sportu ;) (no i dla mnie ;] )

A, to inna sprawa ;-). Sformatuj sobie dyskietkę spod W2k (nie pomiń
tego kroku), wgraj na nią pliki ntdldr, ntdetect.com, Boot.ini, ew.
Ntbootdd.sys (jeśli masz SCSI), i możesz sobie z niej W2k uruchamiać.
Mając XP wgrywasz pliki z XP. A jak masz dualboot, to dograj jeszcze
Bootsect.dos. Uważaj tylko na ścieżki w Boot.ini - mają wskazywać na
twój system zgodnie z opisem z
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl-pl;102873.

/odpowiadając zmień px na pl/