Re: w2k na duzym dysku ktorego nie widzi stara plyta glowna

Autor: RadekM <quelque_at_poczta.onet.niet.spam.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 23:24:27 MET DST

dzieki za odpowiedzi
to ze windows by sie zdziwil ze teraz jest na innym sprzecie, i zaczal
instalowac sterowniki to racja - pewnie niezle by se brat namieszal :)
ale OTOH powiedzmy ze to moj dysk i ktos mi zainstalowal goly system,
a teraz ja chce go sobie dopucowac i uzywac na moim kompie - wtedy by
sie przydal jakis taki loader, uruchamiany albo z dyskietki, albo
z mniejszego dysku
moze by to ktos napisal - tak dla sportu ;) (no i dla mnie ;] )

--
Quelque
JMP $fce2