Re: przekierwanie w IE - niznośne reklamy

Autor: Jan Bartnik <jasko_bartnik_at_op.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 08:51:41 MET DST

On Fri, 04 Jun 2004 08:15:24 +0200, Grześ Mielcarek wrote:

> od kilku dni praca z komputerem stała się koszmarem.
> Otóż jakiś program rezyduje w systemie (winXP) i z uporem
> zmienia mi stronę startową IE. Ponadto od czasu do czasu
> otwiera dodatkowe okno z treściami pornograficznymi oferując
> dostęp do wymyślnych różności. To przestało być śmieszne!
> Zainstalowałem i uaktualniłem SpyBota oraz Add ware6.0
> Programy odnalazły kilka niepożądanych programów i pomyślnie
> usunęły. Bez skutku, cały czas jestem zmuszany przez IE do
> oglądania pornografii.

Dzisiaj sobie przeczytalem bardzo sympatyczna sonde odnosnie upodoban
internautow. Pierwszy interesujacy punkt : ulubiona przegladarka
internetowa - zwyciezca to oczywiscie IE6, ktory zdeklasowal przeciwnikow
(94% glosow). Pojawil tez tam sie cudowny komentarz, ktorego trescia ponoc
zajeli sie internauci : "jest najbardziej bezpieczna, niezawodna, szybka i
przyjazna w uzyciu" ... podobnie bylo z Outlookiem. Zaloze sie ze 90% z
tych, ktorzy uzywaja wyzej wymienionych nie maja pojecia ze istnieje cos
innego niz IE i Outlook (Mozilla to takie panastwo na polnoc od Ugandy).
Procenty uzytkownikom "innych przegladarek" nabili linuksiarze (tacy jak
ja) ktorzy stycznosci z Microsoftem maja tylko gdy przychodzi spam na
maila z "nowa latka do systemy o watpliwej autentycznosci" :)
Moral : Czytac archiwum, jesli problem sie nie pojawil jeszcze na grupie
zapodac adres strony podmienionej jako startowa. Po kuracji najlepiej
przerzucic sie na co bezpieczniejszego, wygodniejszego i bardziej
niezawodnego ... mam racje? Sa tu jacys uzytkownicy FireFox'a albo Opery,
ktorym wrzucil sie MegaPokemonSuperCoolSearchBar zajmujacy pol ekranu albo
podmienila sie strona startowa?!

Pozdrawiam - Jasko