Re: zablokować dostęp do IE

Autor: Jacek Wołoszka <jacekw_at_grochowski.com.pl.wytnij_to>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 14:46:36 MET DST

"JerzyM" <jerzym@no_spam.tenbit.pl> wrote in message
news:c9n65p$2bc$1@kujawiak.man.lodz.pl...
może ktoś poratować opisem jak zablokować IE na maszynce ??

wersja IE 5.5 lub 6.0
os: Win98, WinMe

Mam pare kompów które nie powinny mieć dostępu do inetu (przez www) mając
jednocześnie dostęp do innych usług .... (fizyczne wypięcie kabelka z sieci
nie wchodzi w rachubę)

P.S. Sytuację gdy user spróbuje zainstalować sobie inną przeglądarkę mam już
zabezpieczoną.
Zrob sobie niestandardowa instalacje IE za pomoca IEAK...