win2003 w domenie 2000

Autor: Szynal <rszynalski_at_exorigo.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 14:44:37 MET DST

Witam
Muszę dodać nowy kontroler domeny na Win2003 do istniejącej domeny
działającej na Win2000 (aktualnie działa w trybie mixed). W sieci działa
Exchange2000 i to mnie trochę niepokoi. Wiadomo, adprep /forestprep i
/domainprep, ale czy coś mnie może zaskoczyć z tym exchangem? Testowałem to
dwa razy w środowisku bez poczty i za pierwszym razem niby wszystko poszło
ok ale we właściwościach userów w konsoli użytkownicy i komputery AD
wszystkie pola nazwa logowania użytkownika były wyczyszczone !!! niby
działało ale ten fakt mnie zaskoczył. Przy drugiej próbie już było normalnie
:-))

No więc jakie macie doświadczenia i co może się zepsuć z tym exchangem
pozdrawiam

--
Rafał Szynalski