Re: AutoRun nie działa :(

Autor: Hobbit <nie_zapomnisz_mnie_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 07:54:51 MET DST

Był 2 czerwiec (środa) godzina 20:52, gdy *Tomasz Onyszko* napisał(a) i
ogłosił(a) na - pl.comp.os.ms-windows.winnt

> Byloby milo gdybys podala jakie masz OS i czy pracuja w dmoenie czy w
> domu (ustawienia moga przyjsc z GPO z domeny i wtedy to do admina musisz
> sie zwrocic)
> http://www.winguides.com/registry/display.php/6/

Fakt. Przepraszam. Zachowałam się jak newbie.
System Windows XP Home Edition z wszelkimi łatkami i dodatkami
Komputer domowy podłączony do neostrady.
Admin to ja :D, ale z tym sobie nie radzę :(
2 HDD
1 x CD-RW z oprogramowaniem (Nero + InCD)
1 x DVD

Pozdrawiam

Bogumiła K. - bogusia.k[@]gazeta.pl
Ludzie pierwotni, jak nazwa wskazuje, byli bardziej
oryginalni od nas. My jesteśmy wtórni.