Re: montowanie voluminów

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 07:20:57 MET DST

On Wed, 02 Jun 2004 18:38:46 +0200, Radosław Sokół wrote:

> A co Ci przeszkadza, że są zasobami?

Chyba się nie zrozumieliśmy - chodzi mi o to, że jeśli mam np wolumen na
dysku 0 (np prosty) to dopóki nie zamontuję go jako dysku z literką czy też
jako katalogu, dopóty system nie będzie go widział (pomijam fakt,że system
"wie" że na dysku jest wolumen) - nie będzie miał do niego dostępu. Po
zamontowaniu - a i owszem, DFS zadziała, ale przed zamontowaniem - nie da
rady "przypiąć" takiego wolumenu do DFS.

Pozdrawiam
Piotrek