Re: ISASS.exe - help!!

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <spam_goes_here_at_takeda.tk>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 19:53:22 MET DST

On Wed, 02 Jun 2004 08:48:24 +0200, Tomasz Onyszko wrote:

> przy dwoch tygodniach ataku:
> - wpisac anwet te 1000 koputerow do access listy - dwa tygodnie to szmat
> czasu

1. To nie było non stop tylko co jakiś czas, za każdym razem inne adresy
(porządnie duża lista IP była i cholernie dużo roboty aby powiadomić ISP)
2. wpisanie do mojej access listy nic nie daje (wydaje się że nie wiesz jak
to działa)

> - zaltwic szybko z providerem zmiane adresacji sieci

To jest komputer domowy, nawet jak by mi się udało zmienic adres, to ta
osoba na pewno szybko potrafiłaby to skorygować.

> - zmienic wpisy w DNS z nazwy ktora posluzyli sie atakujacy na cosik innego

j.w.

> te dwa ostatnie rozwiazania to przyklad dzialan na przyklad SCO w chwili
> gdy robaki internetowe zaczely blokowac ich witryne

robaki internetowe są głupie co innego gdy atakuje osoba która myśli, takie
działania nic nie dają.

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, GG# 113344, TLEN: taked4
EMAIL: 6d3cq1u02@NOsneakemailSPAM.com