Re: podlaczanie Win NT workstation do domeny na win 2k server

Autor: Warlock <Warl0ck_at_tlen.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 11:15:21 MET DST

Użytkownik <ploper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0b00.000004a2.40bd84e7@newsgate.onet.pl...
> Witam
> Podlaczam kilkanascie stacji win nt workstation do kontorlera domeny na win
> 2000 serwer i otrzymuje taki oto komunikat "polaczenie sie z kontrolerem domeny
> dla tej dokmeny nie jest mozliwe". I nie udaje sie podlaczys stacji do PDC.
> Czy ktos wie jak tem rpoblem rozwiaac?

Jak dobrze pamiętam podczas instalacji PDC wybiera się opcję
zgodności ze starszymi systemami... ale niestety nie mam w tej chwili
pod ręką działającego W2KS żeby sprawdzić szczegóły...
Spróbuj looknąć w help dotyczący instalacji PDC - powinno być.

Pozdrawiam,
Warlock
Problem z komputerem -> http://bitcom.pl