Re: Zamykanie XP!

Autor: Warlock <Warl0ck_at_tlen.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 11:07:34 MET DST

> od wczoraj nie chce mi się zamknąć system (XP HE). Zostaje na ekranie
> wylogowania, kursor myszy znika i koniec...może tak wisieć cały tydzień.
> Może ktoś z Grupowiczów miał taki problem?
> Za każdą radę serdecznie dziękuję.

A nie zainstalowałes przypadkiem jakiegoś programu...

Prawdopodobnie któryś z procesów się nie zamyka,
ja miałem taki problem za czasów modemowych i programu STOPEREK.
Program ten działał poprawnie na W98 ale na W2K/XP już nie,
zawsze przezd zamknięciem systemu musiałem zamykać program normalnym "WYJŚCIE" :)

Pozdrawiam...
Warlock
Problem z komputerem -> http://bitcom.pl