Radosław Sokół wrote:
> Ja bym optował za większą troską providerów. Gdyby po wykryciu
> otwartego wirusowego backdoora provider odcinał klientowi
> dostęp do Internetu i na wewnątrzną skrzynkę pocztową słał
> mu maila "zabezpiecz pan komputer", to może poziom bezpie-
> czeństwa by wzrósł.
tak, ok - ja bym wtedy odeslal providerowi pismo (...) w zwiazku z
wylaczeniem w dniach ......... uslugi za ktora wnioslem oplate za okres
.... czyli odmowe swiadczenia uslugi przez panstwa zadam obnizenia
oplaty za okres ...... o kwote .... . (...)
Teraz jezeli bylaby to firma to rowniez molaby napisac (...) Panstwa
dzialania narazily nas na strate .... PLN w zwiazku z brakiem mozliwosci
prowadzenia dzialan biznesowych. W zwiazku z tym zadamy kwoty .... (...)
Wiem, sa regulaminy - nie wiem czy przygotowywales kiedys taki reuglamin
ale ja siedizalem z prawnikami przygotowujac regulamin darmowego konta
pocztowego - liczba problemow przed jakimi prvider takich kont musi
zabezpieczyc w regulaminie jest naprawde niemala. W przyapdku takiego
regulaminu ... provider zjechal by pod ciezarem skarg i zadan uzytkownikow
-- Tomasz Onyszko [MVP] T.Onyszko@w2k.pl http://www.w2k.plReceived on Wed Jun 2 08:55:17 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 02 Jun 2004 - 09:42:01 MET DST