Re: ISASS.exe - help!!

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 08:53:24 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Ja bym optował za większą troską providerów. Gdyby po wykryciu
> otwartego wirusowego backdoora provider odcinał klientowi
> dostęp do Internetu i na wewnątrzną skrzynkę pocztową słał
> mu maila "zabezpiecz pan komputer", to może poziom bezpie-
> czeństwa by wzrósł.

tak, ok - ja bym wtedy odeslal providerowi pismo (...) w zwiazku z
wylaczeniem w dniach ......... uslugi za ktora wnioslem oplate za okres
.... czyli odmowe swiadczenia uslugi przez panstwa zadam obnizenia
oplaty za okres ...... o kwote .... . (...)

Teraz jezeli bylaby to firma to rowniez molaby napisac (...) Panstwa
dzialania narazily nas na strate .... PLN w zwiazku z brakiem mozliwosci
  prowadzenia dzialan biznesowych. W zwiazku z tym zadamy kwoty .... (...)

Wiem, sa regulaminy - nie wiem czy przygotowywales kiedys taki reuglamin
ale ja siedizalem z prawnikami przygotowujac regulamin darmowego konta
pocztowego - liczba problemow przed jakimi prvider takich kont musi
zabezpieczyc w regulaminie jest naprawde niemala. W przyapdku takiego
regulaminu ... provider zjechal by pod ciezarem skarg i zadan uzytkownikow

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl