Re: ISASS.exe - help!!

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 15:15:14 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Sam papier nie, ale gdyby np. od posiadania odpowiedniego
> papieru zależało otrzymanie publicznego IP bez filtrowania,
> a bez tego miałoby się tylko maskaradę z firewallem narzu-
> conym... To już byłoby coś :)

ech - no nie wiem - ja uwazam ze nalezy jak najmniej regulowac papierami
a naturalna selekcja sama zaltwi reszte - tak naprawde to albo taki kolo
sie w koncu czegos nauczy albo wypadnie z obeigu bo komputer nie bedzie
mu dzialal jak nalezy, a jezeli pojdzie gdizes do pracy to albo sie
nauczy albo go zwolnia bo narobi wiele zlego, albo bedize pracowal dalej
i narazal firme na straty (ale wtedy trzeba sie zastanawoic na
managementem tej firmy) - i tak to sie samo wyreguluje

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl