polskie litery - dziwna zagadka?

Autor: Karol 'Carlos' Cieśla <kareem33_at_bez.spamu.poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 01:08:08 MET DST

Problem mam od dlugiego czasu, w sumie zdarzylem sie do tego juz
przyzwyczaic. Jednak mimo tego, chcialbym sie go pozbyc, bo jest on
smieszny. Nie dziala mi kombinacja klawiszy prawy alt+L. Alt z kazda
inna polska literka chodzi jak trzeba. Ba! Shift+Alt+L chodzi jak
trzeba! Ale nie Alt+L. Nie ma zadnego problemu z wyswietlaniem litery ł
- bo jak wlacze CAPSLOCK i wcisne Shift+Alt+L to wyjdzie mala literka ł
- przy wlaczonym CAPSIE oczywiscie Alt+L nie dziala. Podobnie moge ł
uzyskac za pomoca tylda, l.
No ale chyba da sie to jakos sensowniej rozwiazac??? System - winxp.
Klawiatura "normalna" 105 klawiszy.

--
Pozdr - Karol Cieśla
moja strona - ciągle w budowie ;-)