Re: Platforma NET Framework 1.1

Autor: Marek Janaszewski /USUN_TO. z adresu!/ <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 00:41:04 MET DST

Radosław Sokół wrote:
[...]
> Ja również, ale na poziomie własnych bibliotek klas, które
> się rozumie od podstaw aż po aplikację, a nie narzuconych
> bibliotek, w których ma się dostęp tylko do API i czasem
> trzeba się domyślać jak coś tam działa i dlaczego w jakimś
> konkretnym przypadku nie działa.
[...]

Witam!

Czy Twoim zdaniem w takim razie wszyscy powinni pisać oprogramowanie od
podstaw. A dlaczego nie rozszerzyć tych zasad na sprzęt, też trzeba niejako
konsumować pracę innych. Skąd pewność, że lepiej napiszesz, zaprojektuje lub
wykonasz coś niż zawodowcy. To jest nie jest grupa programistycznie więc w
może bardziej praktycznie. Jeśli bym miał do wyboru program oparty na
autorskiej bibliotece a oparty np. na sensownym serwerze SQL to wybrał bym
ten drugi. Oczywiście wszystko zależy do czego, ale chodzi mi o przeciętny
przypadek program do firm.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski