Re: Platforma NET Framework 1.1

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 13:35:43 MET DST

Marek Janaszewski /USUN_TO. z adresu!/ wrote:
> Dyskusja na ten temat jest trochę dziwna. Ale skoro decydować jak
> programiści mają pisać dla Ciebie programy to możesz ich wynająć i określić
> swoje wymagania. Wtedy okaże się, że cena sprzętu to pestka w stosunku do

Problem w tym, że ja jestem programistą i piszę programy
porządnie (a przynajmniej staram się), w oparciu o własną,
zoptymalizowaną, wieloplatformową bibliotekę klas, dającą
naprawdę dobrą wydajność kodu. I szlag mnie trafia, jak
widzę, jak to robią inni.

> miesięcznego wynagrodzenia jednego programisty. No ale pewno nie płacisz za
> oprogramowanie więc to są dla Ciebie problemy abstrakcyjne.

Skąd wiesz, że nie płacę? Ja osobiście może niewiele (używam
głównie Linuksa), ale zarządzam w pracy wieloma drogimi pakie-
tami oprogramowania.

> Zatem zawsze będzie się poszukiwać metod szybszego pisania programów przy
> zachowaniu kontroli na wynikiem. No chyba, że wprowadzi się niewolnictwo
> wśród programistów. Aktualnie większość programów piszę się dosyć prostymi

Tylko dlaczego kilka lat temu, gdy programowanie było znacznie
trudniejsze, jakoś dało się pisać programy dobre i dobrze przy
podobnych kosztach?

Dobry, szybki sprzęt i możliwość nakazania aktualizacji
starych komputerów rozbestwiły programistów :/

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol@magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.grush.one.pl/              |