error 678 vpn

Autor: Nikodem Walicki <nikus_at_enigma.pol.lublin.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 21:40:20 MET DST

Witam Wszystkich!
Mam maly ale czasami dokuczliwy problem z polaczeniem vpn. dosc czesto nie moge uzyskac polaczenia: wyskakuje blad "678 there was no answer". w biurze jest jerwer w2000 (jest serwerem czlonkowskim w grupie roboczej, nie jest kontrolerem domeny) jest skonfigurowany jako serwer vpn PPTP i jest to jego jedyna funkcja. klient zdalny (ja) to win xp prof. wyposarzony w modem isdn i jest to jedyny, jak na razie, klient zdalny. nie mam problemu z polaczeniem przez isdn. serwer jest podlaczony do modemu dsl. czy jest to problem wystepujacy gdzies po drodze miedzy klientem a serwerem? czy tez moge to jakos poprawic na serwerze? serwer pracuje na domyslnych ustawieniach a problem z polaczeniem wystepuje przewaznie w godzinach szczytu.
Pozdrawiam!
nikodem

--
SignatureVizard wykonal nieprawidlowa operacje
i nastapi jego zamkniecie, jezeli problem bedzie ...