Re: Platforma NET Framework 1.1

Autor: Bartek Gliniecki <email_at_nieistotny.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 20:42:11 MET DST

kevin wyskrobał(a):
> Mam do szanownych grupowiczów pytanie.
> Do czego służy aplikacja NET Framework 1.1 którą ściągnąłem i
> zainstalowałem ze strony windows Update?

Następnym razem nie ściągaj rzeczy, o których nie wiesz do czego służą, bo
zrobisz sobie kuku... A platforma .NET Framework to środowisko do
programowania i uruchamiania aplikacji podobne w budowie do środowiska JAVA.

--
Bartek Gliniecki
[ email: jak potrzebujesz, to spytaj  .:::::::::::::.  GG: tak samo ]