cookie sesji i nowe okienko

Autor: Woodz <woodz_at_skasuj-komentarze.mediana.com.tutaj.pl.i-tu>
Data: Fri 28 May 2004 - 14:18:15 MET DST

Witam,

powiedzcie mi prosze gdzie szukać opisu/instrukcji jak MsIE (np 6)
powinien zachowywać się przy otwieraniu nowego okienka jeśli ustawione
jest cookie sesji?

Z doświadczenia wiem, ze jeśli otworzę nowe okno z menu [Plik -> Nowy ->
Okno] lub z kontekstówki [Otwórz w nowym oknie] lub z klawiatury
[Ctrl-N] to w nowym okienku jest utrzymywana ta sama sesja i cookie
sesji także jest widoczne. Jeżlei natomiast otworze nowe okno (nowy
program?) z [menu: Start -> Programy -Internet Eksplorer] z pulpitu lub
z paska szybkiego uruchamiania to w tym okienku jest nadawany nowy numer
sesji i poprzednie cookie jest nieosiągalne.

Poptzrebuję znaleźć jakiś opis/instrukcję gdzie to jest udokumentowane -
bo niestety muszę przekonać pewną osobę, która w dowód doświadczalny nie
wierzy i mam jej pokazać gdzie można o tym przeczytać.

Pozdrawiam,

--
  Marcin (Woodz) Gonczaronek
  woodz /na/ mediana com pl