Re: Dziwny jest ten Win2000

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 13:18:39 MET DST

Paweł Goleń wrote:

> Tomku, rozczarowałeś mnie :) Znaczy uważasz, że hub nie śmieci w sieci? :)

nie, nie o to mi chodzilo :)))) chodzilo mi o ta uwage o wlozenie hub'a
w celu podniesienia wydajnosci dzialania sieci

a swoja droga jak tak potem pomyslalem i rozmwaielm tutaj z chlopakami
od sieci to przy bardzo malych plikach i pakietach mogloby to jednak
wlynac dodatnio w specyficznej konfiguracji na dzialanie sieci - ale to
bylo teoretyzowanie

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl