Re: Windows 2003, WinUpdate

Autor: news'y <pooh_at_pf.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 17:43:28 MET DST

| Office (od wersji 2000 w górę) ? Ciekaw jestem Waszych spostrzerzeń ....
| mam coprawda i swoje, ale wolałbym się aż zanadto nie uzewnętrzniać ....

ja mam: office 2003 xp na 3 stanowiska; win xp prof; w2k prof; - ba
poszedlem nawet dalej - mam caly legalny soft; filmy DVD, gry... - choc (a
szkoda) milionerem nie jestem - coz bolalo, ale za to teraz jakie
samopoczucie :-)

w zwiazku z istniejacymi promocjami (np dla edukacji - ja sie na taka
zlapalem, itp) coraz wiecej osob ma legalny soft MS... na szczescie MS
wprowadza normalniejsza polityke cenowa, choc i tak jest jeszcze duuuzo do
zrobienia...; jednak w zdecydowanej wiekszosci stosuje sie zamienniki
darmowe, czy aplikacje ktore mozna z gazeta kupic... moze nie taka rewelacja
ale zawsze za darmo...
duzo osob uzywa roznych dystrybucji Linuxa - jesli potrzebujesz systemu do
pracy biurowej, czy netu to sprawa zalatwiona... troche gorzej z grami...
miejmy nadzieje, ze rosnaca liczba uzytkownikow Linuxa spowoduje obnizki cen
MS...

| BTW. A czy BSI działa wyłącznie w porozumieniu z Prokuraturą i Policją?
| Jak sądzicie?

mysle ze tak, choc moze byc napedzana przez producentow softu...

pozdarwiam