Re: Windows 2003, WinUpdate

Autor: Jarek Szpin_at_k <Szpin_at_k>
Data: Wed 26 May 2004 - 16:31:59 MET DST

Dnia 5/26/2004 4:21 PM, posądzany o bicie piany użytkownik Tomasz
Onyszko napisał nie wiadomo czemu:

> to znaczy co - sugerujesz samosady czy co ??

Nie sugerowałem samosądów. Bunajmniej. Nie można na kradzież reagować
zbyt impulsywnie - globalnie rzecz biorąc.
Sugerowałem tylko, że są "inne" metody aby ukarać tzw. winnych kradzieży
oprogramowania lub/i współ kolaborantów (czyt. handlarzy, czyli tych, co
czerpią korzyści ze sprzedaży pirackich wersji oprogramowania np.: MS).
Poza tym, jak myślicie, ile ludzi w Polsce ma legalny pakiet Microsoft
Office (od wersji 2000 w górę) ? Ciekaw jestem Waszych spostrzerzeń ....
  mam coprawda i swoje, ale wolałbym się aż zanadto nie uzewnętrzniać ....

BTW. A czy BSI działa wyłącznie w porozumieniu z Prokuraturą i Policją?
Jak sądzicie?

--
<<<:[CCNP-RIPE][e-mail@ROT13:]>>>