Re: Kopia dysku z XP - no bujda na resorach

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 15:20:06 MET DST

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:c91urg$6a6$1@opal.futuro.pl...

> nie pamietam dokladnie komunikatu, generalnie tak sie zachowuje jakby nie
> bylo zainstalowanego systemu, czyli nie dochodzi wogole do uruchomienia
> windy

oooo właśnie tak ja mam ;-)

Na razie dałem sobie spokój z Ghostem dopuki ktoś 'po przejściach' nie powie
czegoś interesującego.
A co do kopi sektot-by-sector jak to się ma do różnych dysków, o różnej
wielkości i innych producentów... zwłaszcza przy przechodzeniu z większego
na mniejszy

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.