Re: Kopia dysku z XP - no bujda na resorach

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 26 May 2004 - 14:39:23 MET DST

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:c91urg$6a6$1@opal.futuro.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> nie pamietam dokladnie komunikatu, generalnie tak sie zachowuje jakby
> nie bylo zainstalowanego systemu, czyli nie dochodzi wogole do
> uruchomienia windy

Problem z Ghostem jest taki, że on nie kopiuje wszystkiego z partycji
źródłowej do obrazu, a to czego nie skopiuje - odtwarza sobie z użyciem
własnych wbudowanych algorytmów (o ile te algorytmy są zgodne z wersją
odtwarzanego systemu). Kopiowanie tych brakujących informacji można
jednak wymusić przy pomocy odpowiednich przełączników. Przestudiuj link,
który podałem na początku naszej dyskusji, tam jest to mniej więcej
wyjaśnione.

To, o czym piszesz, sugeruje mi raczej problemy np. z niezgodnością
wersji Ghosta i W2k3. I to może się zgadzać, bo Ghost nie jest
przeznaczony dla systemów serwerowych. Nie wiem niestety, czego Ghost ma
nie odtwarzać w takiej sytuacji ;-). Gdzieś czytałem, że w przypadku
W2k3 pomóc powinno użycie przełącznika -ia, czyli wymuszenie kopiowania
po sektorach.

P.S. Dlatego właśnie nie lubię programów kopiujących po plikach - bo
nigdy nie wiem, czego jeszcze w stworzonym obrazie będzie
brakowało.......

/odpowiadając zmień px na pl/