Re: Kolejna numeracja fotek w folderze

Autor: Andrzej_K <nie_podaje_at_no.spam.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 08:16:14 MET DST

User "Morito" morito1@wp.pl napisał(a)
 w news'ie: news:3937.00000024.40b43189@newsgate.onet.pl

> W jaki sposób automatycznie kolejno ponumerować dziesiątki fotek (jpg)w
> folderze?

Nie wiem czy to Cię zadowoli, ale możesz zaznaczyć
wszystkie jpg'i w danym folderze i na jednym z nich
prawym myszki_zmień nazwę - tu nadajesz jakąś
nazwę (np. wakacje) i wszystkie jpg' będą miały
nazwę "wakacje(1)","wakacje(2)" itd.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"(...) Świadek potrącenia pieszego: Zobaczyłem, że w powietrzu na wysokości