Windows 2003, WinUpdate

Autor: Krzysiek K <ptc86_at_wp.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 17:05:43 MET DST

Przepraszam, że piszę na tą grupę, ale nie znam żadnej o w2003. Powiedzmy,
że mój znajomy ma problem :) Otóż zainstalował on Windows 2003, wersje
piracką, ale podczas łączenia się z Windows Update pokazuje mu się takie
ostrzeżenie i oczywiście WU nie działa:

"Klucz produktu używany przy instalacji systemu Windows jest nieprawidłowy.
Natychmiast skontaktuj się z administratorem systemu lub sprzedawcą, aby
otrzymać prawidłowy klucz produktu. Użytkownik może także skontaktować się z
zespołem antypirackim firmy Microsoft Corporation, wysyłając wiadomość
e-mail na adres piracy@microsoft.com, jeśli sądzi, że kupił pirackie
oprogramowanie firmy Microsoft. Niniejszym zapewniamy, że poufność
wszystkich informacji osobistych wysłanych do zespołu antypirackiego firmy
Microsoft będzie ściśle zachowana."

Czy są jakieś programy aby umożliwić działanie WUpdate? Kiedyś bawiłem się
takim programem, ale później przy ponownym uruchamianiu Windows "odkrył", że
ktoś majstrawał przy nim. Pozdrawiam.