Re: Spowalnianie pracy Windows XP Pro

Autor: Mic Mac <michzat_at_poczta.fm>
Data: Mon 24 May 2004 - 23:46:22 MET DST

> Ok. Czy ja dobrze zrozumiałem? - najpierw miałeś XP Home Edition i chodził
> jakby nie mógł. Później zainstalowaleś Professional i było OK, a na dwa
dni
> przed kupnem obudowy zaczęło się pieprzyć na nowo...

Mniej więcej z tym, że pieprzyło się bez przerwy.

> No nie wiem... Może pożycz od kogoś procesor i RAM i sprawdź jak chodzi.

Na razie niewykonalne. NIestety :(

> Chyba że zastanów się, czy to nie wiąże się z instalacją jakiegoś
feralnego
> programu... Chociaż wg Ciebie działo się tak na dwóch systemach. Ja bym
> sprawdził hardware.

Aktualnie moje największe podejrzenia wzbudza płyta główna, nie wiedzieć
dlaczego odczytuje w biosie proca jako Athlon 1.1
Aha i jeszcze jedno Panda zaczęła mi wykrywać jakiegoś wirka Bck/Chapri.A.

To tyle z pola walki.
Pozdrawiam
Mic Mac