Re: program do obsługi kamery internetowej

Autor: Mad_Lamer <atarian_at_fuck.spam.o2.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 15:52:52 MET DST

> Adobe Premiere.
Tylko jest właśnie mały problem. Bo jeżeli adobe premiere potrafi to
nagrywać to także virtualdub to potrafi. Niestety, w capture devices program
ten widzi jedynie moją kartę telewizyjną :( Kamerka znajduje się w
dziwacznej kategorii "urządzenia do obrazowania". Czy nie będzie z tym
problemu?

Pozdrawiam
Mad_Lamer