Re: Spowalnianie pracy Windows XP Pro

Autor: Tikky <tikky_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 15:50:15 MET DST

Ja mam podobną konfigurację.

Wcześniej miałem Win98 chodził jak burza.
Po podłączeniu stałego łącza miałem problemy z wirusami.
Przesiadłem się na XP Pro i chodził wolniej, zainstalowałem
SP1 ... i jeszcze wolniej - duuuzo wolniej. Zainstalowalem Norton Antywirusa
2004
to już masakrycznie spowolnił (ten program strasznie spowalnia).

Teraz zrobiłem nową partycję 1 GB (FAT) i tam umieściłem stały plik wymiany
wynoszący 2*RAM (czyli w moim przypadku 2*512 MB=1GB). Przyspieszyło
znacznie - moze nie odciążyło procesora ale dysk hdd już tak nie "rzęzi" i
otwieranie
wszystkich plików i programów znacznie przyspieszyło.

pozdrawiam

Tikky