Re: Format dysku z windą

Autor: BOdek <p-p_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 14:28:38 MET DST

Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał(a):

> teraz to wyedytuj sobie c:\boot.ini (tak wiem, nie widac go - wlacz we
> wlasciwossciach folderu wyswietlanie plikow systemowych i ukrytych) albo
> poprzez control panel -> system -> advanced -> starup and recovery ustaw
> co potrzebujesz

Spoko dzięki za sugestie coś nie coś wiem o tym pliku boot a jak nie to sobie
zaras doczytam.

Podczas startu mam do wyboru pro albo homa teraz już wiem że podobno nie
można od tak sobie sformatować partycji z pro gdyż oba te systemy wykożystują
pewne pliki wspólne także po czymś takim podobno wysypie się wszystko a
ponieważ na homie mam system plików ntfs to podobno kaszana z tym by była nie
samowita !!!!

ogólnie żecz biorąc chyba dobrym rozwiązaniem będzie reinstalacja homa tylko
teraz mam dylemat z tym formatem plików NTFS czy nie będzie czasem jakiś
problemów .

dzięki za podpowiedzi.