Re: Format dysku z windą

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 23:42:51 MET DST

bodek wrote:

> win xp home zainstalował mi się na drugiej partycji tak że na pierwszej wciąż
> sa pliki z poprzedniego xp prof, przy starcie kompa mam do wyboru xp pro albo
> home czy można ten pierwszy dysk sformatować jeżeli xp pro nie jest mi
> podszebny ???
> Myślałem że xp home zainstaluje się od początku i nie będzie pro.

To trzeba b ylo wskazac ta partycje na ktorej wczesniej bylo pro i kazac
ja formatnac

teraz to wyedytuj sobie c:\boot.ini (tak wiem, nie widac go - wlacz we
wlasciwossciach folderu wyswietlanie plikow systemowych i ukrytych) albo
poprzez control panel -> system -> advanced -> starup and recovery ustaw
co potrzebujesz

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl