Re: Komunikat o zlegalizowanie XP [długi OT]

Autor: Piotr Lipski <xpil_at_nie.interia.spamuj.bo.pl.w.ryj>
Data: Thu 20 May 2004 - 18:43:33 MET DST

Użytkownik "Jarek Szpin@k" <wnerx@fmcvanx.arg> napisał w wiadomości
news:c8ikpq$roj$1@news.atman.pl...

> Dnia 5/20/2004 5:35 PM, posądzany o bicie piany użytkownik Piotr Lipski
> napisał nie wiadomo czemu:

Nie bicie piany tylko nowoczesne metody wychowawcze :)

> A wiesz, że to co napisałeś jest jawną kpiną z systemu zabezpieczeń
> Microsoft i z polityki jaką ta f-a prowadzi ? Nie robi się takich
> rzeczy. Takie tematy .... NA PRIVA !!!

O tak, wiem że rozgrzany pręt zamiast wymienionego przeze mnie narządu jest
bardziej skuteczny, ale akurat mi się wiaderko ze swobodnymi elektronami
wyczerpało. Poza tym akurat byłem pod wpływem "Traktatu o dupie" Stasia od
Lemów, stąd moje zdryfowanie w okolice analne.

> Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z odpowiedzialności za to co
> napisałeś ...

Przecież w postscriptumie wyraźnie ostrzygłem. Zresztą, masz ROT-a w stopce
więc jesteś w temacie bardziej ode mnie.

> Nie chcę Ci tu walić jakichś farmazonów, ale Twój post świadczy
> definitywnie o Twoim braku jakiegokolwiek poczucia uczciwości kolego.

Co najwyżej o braku kultury osobistej i dobrego wychowania. Wskaż mi w mojej
wypowiedzi coś nieuczciwego a postawię Ci kratkę piwa :)

> I nie bierz tego zbyt do siebie. Inni zapewne też dołączą się do mojej
> wypowiedzi ....

Oby. Zawsze-ć to miło się pośmiać.

> 3maj tak dalej .... a zobaczysz gdzie zajdziesz !

U're well-cum. Do miłego.

--
PL