Re: Komunikat o zlegalizowanie XP

Autor: Jarek Szpin_at_k <Szpin_at_k>
Data: Thu 20 May 2004 - 18:02:02 MET DST

Dnia 5/20/2004 5:35 PM, posądzany o bicie piany użytkownik Piotr Lipski
napisał nie wiadomo czemu:

> Tak sobie czytam ten wątek i czytam... Panowie, trochę ludzkim trzeba być.
> Żeby zlegalizować XP, przy instalacji trzeba wpisać kod:
> PUHWJ-QHC3C-VENGB-ZCBFNZ-ROVYR

A wiesz, że to co napisałeś jest jawną kpiną z systemu zabezpieczeń
Microsoft i z polityki jaką ta f-a prowadzi ? Nie robi się takich
rzeczy. Takie tematy .... NA PRIVA !!!

Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z odpowiedzialności za to co
napisałeś ...
Nie chcę Ci tu walić jakichś farmazonów, ale Twój post świadczy
definitywnie o Twoim braku jakiegokolwiek poczucia uczciwości kolego.
I nie bierz tego zbyt do siebie. Inni zapewne też dołączą się do mojej
wypowiedzi ....

3maj tak dalej .... a zobaczysz gdzie zajdziesz !

Powodzenia :///

--
<<<:[CCNP-RIPE][e-mail@ROT13:]>>>