Re: Win2003 Server angielski w polskich warunkach

Autor: Marcin M. <xpascal_at_klub.wesolego.spammera>
Data: Thu 20 May 2004 - 16:21:01 MET DST

Użytkownik Marcin napisał:
> Witam
> czy używa ktoś z Was Win2003 Server w wersji angielskiej ?
Tak, w firmie jest kontrolerem domeny i głównym serwerem plików, chodzi
bez pudła. Lepiej używać wersji angielskiej (tutaj się całkowicie
zgadzam). Jedynym wyjątkiem jest serwer terminalowy (a używamy).

> Chodzi mi o to, czy z tego powodu nie ma jakichś problemów
> przy korzystaniu ze stacji roboczych z polskim Windows ?
Mamy wszędzie 2000 SP4 PL aktualizowane i kłopotów nie widziałem ze
stacjami, są czasami z samym serwerem, z AD, (jak widziałeś) ale to
akurat nie zależy od stacji roboczych.

Marcin M.