Re: dyskietka starowa z norton gost

Autor: yarrox <yarrox_at_wp.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 15:59:58 MET DST

> przygotuj u kolegi z flopem dyskietkę bootowalną a potem zgraj ją do pliku
obrazu (coś jak iso dla CD). Mając take iso dyskietki będziesz mógł już u
siebie nagrać odpowiednią płytkę bootowalną. Do zrobienai obrazu dyskietki
polecam WinImage

a jak zrobić, zeby przeniesc taki obraz na PenDrive USB? u mnie kompy tez
nie maja juz fdd, ale moga sie zabootowac z flash disc'a. Probowalem, ale
nie nic nie wyszlo...

--
yarrox