Pliki 2003 server ktorych nie daje sie usunac

Autor: Marcin M. <xpascal_at_klub.wesolego.spammera>
Data: Wed 19 May 2004 - 15:03:16 MET DST

Mam taki temat z Win2003 server.
na dosc sporej partycji NTFS (130GB) mam kilka katalogow, ktorych nie
moge usunac.
Loguje sie jako administator - access denied.
Uprawnienia - katalog wyzej jest Full Control dla administratora, ktory
jest wlascicielem tego katalogu. Na tym katalogu jest access denied i
nie mozna odczytac zadnych informacji (ani owner ani uprawnien). Gdy
chce przejac na wlasnosc - pisze Access Denied. Zaznaczam co trzeba by
zamienic uprawnienia i jest Full Control. Gdy klikam na danym katalogu -
nic nie mozna z nim zrobic. Mam takich obiektow sporo.
Jakies pomysly?
To mi wyglada jak rozjechane ACL, moze nawet rozwalajacy sie system
plikow? Bledy w AD?
Jak to diagnozowac?

Na win2000 server SP4 nigdy nie mialem takiej niespodzianki.

Marcin M.