Re: TS w windows 2000 serwer, tryb aplikacji - klienci linux (rdesktop)

Autor: Marcin M. <xpascal_at_klub.wesolego.spammera>
Data: Wed 19 May 2004 - 14:57:00 MET DST

Użytkownik Kajetan napisał:

> Powinienes miec CAL terminalowy po prostu. Genralnie, MS twierdzi ze
> klientem moze
> byc cokolwiek, co jest w stanie przechowywac licencje wydana przez serwer.

Jesli masz zamiar kupowac nowy soft to zastanow sie nad 2003, ktore ma
opcje licencjonowania uslug terminalowych per user. Wtedy odpada ten
problem licencji per device (po prostu nie sa sprawdzane) i nie bedziesz
mial klopotow po wypadnieciu urzadzenia.
Chodzi bez bolu z rdesktopem, mam nawet minidystrybucje Linuksa odpalana
z cdromu laczaca sie automagicznie z serwerem terminalowym.
Marcin M.