Re: Problem ze SCASI i Deamonem

Autor: Marek Janaszewski /USUN_TO. z adresu!/ <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Tue 18 May 2004 - 23:29:10 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Wymawiane "es-ce-es-i". "Skazi" mówią tylko Amerykanie i
> "sup3r-h1p3r-h4x0rzy" od siedmiu boleści. A mi się taka
> forma jedynie ze "Stasi" kojarzy swoją drogą.
[...]

Witam!

Jak amerykańska wymowa to jeszcze ze mną nie jest tak źle :-) Na pewno jest
to łatwiej do wymówienia, niż każda z głosek osobo. Niestety w związku z
tym, mam problem z pisownią tego akronimu i muszę sprawdzać.

Spotkałem się na MSDN TV z taką wymową skrótu SQL: SiQeL. Moim zdaniem
całkiem fajna.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski