Re: dwa komputery

Autor: 20m32 <20m32_at_poczta.fm>
Data: Wed 19 May 2004 - 11:31:41 MET DST

Użytkownik Remix = DonWuja napisał:
> Użytkownik "chris" <krzysztofbr@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam!
>
> musi byc taka sama grupa robocza (to juz masz, wielkosc liter jest wazna),
> musi byc taka sama maska podsieci, takie same protokoly oraz IPz tej samej
> puli np. 192.168.0.1 i 192.168.0.2 (maska podsieci 255.255.255.0), ale skoro
> Ty nie mozesz zmieniac ustawien to troche krucho... moze sprobuj na obu
> kompach ustawic na automatyczne wykrywanie
> 1. sprawdz ping (czy sie wzajemnie pinguja) Start >> Uruchom >> Command >>
> ping numer.IP
> [...]
Grupa robocza moze byc dowolna, beda 2 najwyzej. Wydaje mi sie, ze
kolega nie ustawil udostepniania zasobow. Skoro to NT-ki to protokow IP
wystarczy by sie widzialy. Co do masek - OK, IP - z tej samej puli nie
musi byc, ale moze :)
Moze dodac usr-ow do obu kompow? Hmmm...mialem cos podobnego, ale nie
pamietam jak to zwalczylem, sorki.