Re: Nijak nie moge usunac pliku...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 18 May 2004 - 23:12:55 MET DST

Użytkownik "Tomasz Jarzynka" <tomee@USUN-RU.kadu.net.RU> napisał w
wiadomości news:1202690.0k6NfxITSl@arista.neostrada.pl

> Zrobilem wszystko jak w instrukcji i nic :( Nadal to samo, a usuniecie
> read-only wywala blad braku dostepu. W karcie Security mam:
[...]

W takim razie nie zrobiłeś wszystkiego ;-). Trzeba *przejąć* ten folder
na własność działając z konta Administratora. Jeżeli to XP Home, to
dodatkowo trzeba się zalogować w trybie awaryjnym na wbudowane konto
Administratora. Najlepiej to poćwicz, zanim spotka cię coś niemiłego...

/odpowiadając zmień px na pl/