Re: Nijak nie moge usunac pliku...

Autor: Tomasz Jarzynka <tomee_at_USUN-RU.kadu.net.RU>
Data: Tue 18 May 2004 - 20:35:41 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> I pewien artykuł z MS KB ;-):
> 308421 - JAK: Przejmowanie na własność pliku lub folderu w systemie
> Windows XP
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421

Zrobilem wszystko jak w instrukcji i nic :( Nadal to samo, a usuniecie
read-only wywala blad braku dostepu. W karcie Security mam:
Group or user names:
Administrators
CREATOR OWNER
SYSTEM
tomee
Users

Nie da sie ich usunac (poza tomee) bo wywala cos w stylu, ze obiekt
dziedziczy uprawnienia od swojego rodzica. Dodanie "Full control" tez
nic nie daje.

Filemon i handle nie mowia nic o "cygwin" (a katalog nazywa sie C:\cygwin).

Moze jest jakis sposob zeby zamontowac NTFS z jakiejs bootowalnej plytki
bez kontroli uprawnien? :)

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) kadu (dot) net
"Opinia WC3 to taka sama opinia jak moja, Twoja czy Pana Boga