Brama w w98

Autor: Pawel Szczawinski <szczawinski_at_n.o.s.p.a.m.gazeta.pl>
Data: Tue 18 May 2004 - 13:52:38 MET DST

Na serwerze w2k, kontroler domeny, DHCP, router, cos mi sie ostatnio
poswirgolilo i wywala brame na klientach z W98. Na wszystkich mam
ustawiona brame domyslna 192.168.0.1, to jest tez lokalny adres serwera.
  Od kilku dni nie mam z wiekszosci komputerow z w98 dostepu do
internetu - ipconfig pokazuje poprawny adres sieciowy i maske, natomiast
pole brama jest puste. ipconfig /renew_all nic nie daje. Na klientach z
XP internet dziala bez problemow.

Do tego IP serwera pinguje bez problemow.

Pawel