terminal services roznica

Autor: Adam <koshyk_at_wp.pl>
Data: Tue 18 May 2004 - 13:55:33 MET DST

Witam,

Jaka jest praktyczna rożnica pomiedzy usługa Terminal Services
(konkretnie Widows 2000 Server) skonfigurowana w Administration Mode i
Application Mode. Wiem ze w trybie administracyjnym nie trzeba dodatkowych
licencji
i jest ograniczenie sesji do 2, teorytycznie jest to przeznaczone do
administracji
ale mozna dac prawo polaczenia sie dla zwyklego uzytkownika.
Chodzi mi o to czy narzucane sa jakies ograniczenia w trybie
administracyjnym i aplikacyjnym
czy tez jest to rozroznienie teoretyczne.

Pozdrawiam
Adam