Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [POLIP] Frame Relay po światłowodzie

To: polip@man.lodz.pl
Subject: Re: [POLIP] Frame Relay po światłowodzie
From: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jaskinia>
Date: Fri, 07 Mar 2014 12:20:37 +0100
W dniu 07.03.2014 12:01, Poldek pisze:

> Czyli jest sens to brać?

Wszystko zależy od zastosowań, potrzeb, dostępności i przynajmniej
jeszcze kilku innych czynników.

W wielkim skrócie: jeśli masz podobną alternatywę konkurencji, to
odpowiedź brzmi - nie, nie warto przepłacać z durny port w &TP.

Nic nie napisałeś, do czego i po co Ci łącze, a wróżbiarstwo to dzisiaj
b. dochodowy biznes ;-)