Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[POLIP] GTS-iana zabawa w filtrowanie.

To: polip@man.lodz.pl
Subject: [POLIP] GTS-iana zabawa w filtrowanie.
From: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>
Date: Wed, 22 Jan 2014 10:13:48 +0100
Witam.

Macie może problem z osiągalnością hostów:

213.215.71.89
92.240.234.122
(wszystkie odpowiadają na ICMP)

w szczególności pytam użytkowników AS 32 bitowych.

u mnie są nie dostępne, a łączy je to że ruch wraca tytułowym tworem.
Nie wiem tylko czy znika w jego oddziale słowackim, czeskim czy polskim, za
to wiem że wszystkie one olewają wszelkie zgłoszenia ciepłym moczem. Kiedyś
miałem też problemy z osiągalnością strony Getin Banku ale tam admini mieli
wole i mocną siłę przebicia w stosunku do w/w tworu, albo po prostu
przekierowali ruch przez normalnego operatora :)