Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[POLIP] hurtowy operator voip

To: polip@man.lodz.pl
Subject: [POLIP] hurtowy operator voip
From: crazy bejbi <tego.adresu@nie.ma>
Date: Sat, 04 Jan 2014 22:21:54 +0100
Witam,

Chciałem podpytać do jakich dużych operatorów mogę podesłać zapytanie o platformę resellera dot. voip (uwaga: nie chcę stawiać własnej centrali ani asteriska)

Mam aktualnie na kilku numerach ruch miesięcznych między 0,5-2 mln sekund połączeń. Ale niestety aktualny "trzyliterowy" operator podesłał mi nową ofertę z kwotą minimalną w wysokości nie do zaakceptowania i szukam zmian :-)

Może tutaj jakiś operator siedzi i podesłałby mi maila (podeślę szczegóły ruchu i wymagań, potrzebuje m.in numerów 080x, rozgłoszenia własnej numeracji oraz panela do masowego wysyłania faxów: biuro at trustnet kropka pl).

Kogo pytać o taką platformę oprócz GTS, Atman, Exatel, TKTelekom, Datera ?

Dziękuję za pomoc.

Wojtek