Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[POLIP] UKE - problem ze sprawozdaniem

To: polip@man.lodz.pl
Subject: [POLIP] UKE - problem ze sprawozdaniem
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Mon, 17 Jun 2013 09:40:36 +0200
UKE twierdzi, że nie dostało sprawozdania za 2010 rok.

Niestety, nie mam potwierdzenia za 2010 r., ale w 2012 złożyłem pismo o treści
+/- "do dnia dzisiejszego firma nie podjęła działalności w/w zakresie" itd.

Wg UKE -- to nie była informacja za 2010 r., a także należało złożyć tzw.
"sprawozdanie zerowe", czyli jakiś formularz wypełniony zerami.

I tu pytanie czy UKE ma rację, czy jednak w przypadku nie podjęcia działalności
powinna wystarczyć informacja jak wyżej -- o nie podjęciu tejże działalności.

  • [POLIP] UKE - problem ze sprawozdaniem, radekp@konto.pl <=