Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[POLIP] Konwersje adresacji PI do PA

To: polip@man.lodz.pl
Subject: [POLIP] Konwersje adresacji PI do PA
From: Tomasz Śląski <tom@kebab.org.pl>
Date: Wed, 12 Jun 2013 21:47:33 +0200
Ave,

Czy znany jest komuś przypadek dokonania konwersji PI do PA w sytuacji, gdy posiadacz PI stał się LIRem?

Kiedyś, gdy LIRowałem firmę, RIPE kazało zwrócić posiadane dotychczas PI. Dziś niektóre LIRy mają oprócz przyznanych "z urzędu" PA również PI opisane jako LIR Infrastructure, PODOBNO były konwersje z PI do PA bloków /22 i większych, ale nikt nie pokazał mi palcem takiego przypadku.

Próbowałem rozmawiać z RIPE na ten temat, ale poza lakonicznym stwierdzeniem, że nie ma obowiązującej polityki na konwersje i są one wstrzymane nic więcej nie uzyskałem. Na RIPE66 była prezentacja na ten temat, ale dalszego odzewu również brak.

--
Ślązak