Re: Proszę o pomoc internet mobilny Plus

Autor: Michał Madej <madejmag_at_gmail.com>
Data: Mon, 11 Feb 2013 01:42:37 -0800 (PST)

> To wprawdzie temat na grupę *.gsm, ale sfollowuję ;-)

sorry:-)

> Raz - sąsiedzi prawdopodobnie korzystają z Plusa, ale ze stacji bazowych
> Aero2, na 900 MHz. Twój modem nie obsluguje tego pasma.

właśnie idę tym tropem - posprawdzałem sobie na mapce btsearch
nadajniki i rzeczywiście w pobliżu mam nadajnik aero umts900. Pożyczę
od sąsiadów modem i zobaczę jak to chodzi.

Bardzo dziękuję za podpowiedź. Zastanawia mnie tylko czy UMTS900 to
jakiś nowszy standard - znalazłem w okolicy również nadajnik play na
900 i niestety moim modemem go nie złapię :-(
A w sklepach modemy pięknie opisane UMTS/HSPA?GPS/GPRS tylko nie raczą
podać częstotliwości - ale z tym sobie poradzę - jest net!
Pozdrawiam